پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

مشکل عارف غلامی با استقلال غیر فوتبالی نیست

  • کد خبر: ۱۷۳۸۹۴
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مشکل عارف غلامی با استقلال غیر فوتبالی نیست
درحالی که شایعاتی پیرامون غیرفوتبالی بودن مشکل عارف غلامی با استقلال منتشر شده، اما این موضوع صحت ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه نام عارف غلامی در لیست اولیه جواد نکونام برای حضور در استقلال لیگ بیست و سوم قرار نگرفت، شایعاتی با این مضمون که مشکل غلامی با استقلال غیر فوتبالی است منتشر شد که هیچ یک از این شایعات صحت ندارد.

ادعا شده که، چون غلامی برخی فعالیت‌های اجتماعی را در ماه‌های گذشته انجام داد به نوعی در فهرست سیاه باشگاه استقلال قرار گرفته است، اما حقیقت ماجرا این است که غلامی به دلیل ضعف‌های فنی از فهرست استقلال کنار گذاشته شد و نکونام در لیست اولیه خود نامی از این بازیکن نیاورد.

با این حال بعد از اینکه باشگاه استقلال در جذب بازیکنان جدید ناکام ماند، بار دیگر نام عارف غلامی برای بازگشت به استقلال مطرح شده است و قرار است دوباره نکونام این بازیکن را آنالیز کند و اگر به این باور برسد که بودن غلامی در استقلال لیگ بعد به سود او خواهد بود، بار دیگر نامش را در میان بازیکنان مورد توجه باشگاه قرار خواهد داد.

قرار است نکونام به زودی موضع خود در مقابل غلامی را به باشگاه استقلال اعلام کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->